Beste relatie,
U heeft het ongetwijfeld druk zo aan het einde van het jaar, dus zullen wij het kort houden.
Zoals gezegd nadert het einde van het jaar. En nog wel in een sprint ook! We merken namelijk goed dat veel consumenten nog van de oude regelingen gebruik willen maken en zien dan ook een forse toename in de volumes.
Van oudsher willen natuurlijk ook veel consumenten bepaalde fiscale aftrekposten nog graag in het lopende jaar kunnen opvoeren. Wacht u dan ook vooral niet te lang met het aanvragen van uw taxatierapporten. Wij doen ons uiterste best alle december opdrachten met spoed te verwerken, maar ook voor een agenda geldt vol is vol!
Wij wensen u ook voor deze maand weer zeer goede zaken toe!
Met vriendelijke groet,
Willy Hamer & Merlijn Gellman
De directie
Onderwerpen:
- Openingstijden december
- Tarieven 2013
- Versturen overzicht van uw Taxatiepunten
- Uitkomst klanttevredenheidsonderzoek
- Aanpassing Notarisservice
Openingstijden december:
Op maandag 24 en 31 december zal ons kantoor vanwege de aansluitende feestdagen i.p.v. om 17.00 uur reeds om 16.00 uur gesloten zijn.
Tarieven 2013:
De directie heeft besloten om de huidige tarieven voor 2013 niet te indexeren.
Versturen overzicht van uw Taxatiepunten:
Zoals u ongetwijfeld gemerkt heeft, hebben wij u sinds het einde van de zomer geen overzicht meer gestuurd m.b.t. uw saldo aan gespaarde Taxatiepunten.
Wij konden u namelijk ook geen overzicht sturen vanwege een IT probleem tussen het oude en ons huidige backofficesysteem dat wij sinds half augustus in gebruik hebben genomen. Dit IT probleem leek in eerste instantie snel te overwinnen, maar bleek gaandeweg toch een hele uitdaging te vormen.
Wij kunnen u nu gelukkig laten weten dat u voor het einde van dit jaar niet alleen per post weer uw vertrouwde, maandelijkse overzicht van ons zult gaan ontvangen, maar tevens dat u vanaf nu uw puntensaldo voortaan ook online binnen uw eigen account kunt raadplegen.
Uw eventuele vragen e/o opmerkingen m.b.t. uw puntensaldo of ons loyaliteitsprogramma in het algemeen kunt u mailen naar: sparen@taxatiepunt.nl
Uitkomst klanttevredenheidsonderzoek:
Afgelopen oktober hebben wij ons jaarlijkse klanttevredenheidsonderzoek weer afgerond. Over de uitkomsten zijn wij als organisatie zeer verheugd.
Dit zit hem enerzijds in de hoge respons (17%) en anderzijds in het hoge gemiddelde cijfer van, afgerond, maar liefst een 8.0 !
Verder is het voor ons als organisatie natuurlijk zaak om met de door u aangedragen verbeterpunten aan de slag te gaan. Een aantal daarvan hebben wij reeds gerealiseerd. Wij doelen dan o.a. op de recente aanpassingen in ons loyaliteitsprogramma, in ons backofficesysteem en in onze Notarisservice.
Wij bedanken u via deze weg nogmaals met ons hele team voor uw deelname aan ons klanttevredenheidsonderzoek en de input die u ons heeft gegeven. Onderstaand kunt u nog onze rapportcijfers per gevraagd onderdeel terugzien:
Snelheid | 7.89 |
Vlekkeloze afhandeling | 7.86 |
(Telefonische) bereikbaarheid | 8.30 |
Tarief | 7.63 |
Systeem | 7.81 |
Contact met medewerkers | 8.34 |
Oplossingsgerichtheid medewerkers | 8.27 |
Gemiddeld cijfer | 8.01 |
Aanpassing Notarisservice:
Wij hebben van diverse kanten het verzoek ontvangen om een extra tariefschaal op te nemen binnen onze Notarisservice.
Wij kunnen u via deze weg laten weten dat wij recent alle bij ons aangesloten notariskantoren (momenteel 78 kantoren) hebben gevraagd om een scherp tarief af te geven speciaal voor woningen tot €200.000,-.
Naar verwachting kunnen wij u in de loop van volgende maand verder informeren over dit nieuwe tarief.